onsdag 15. mai 2013

Lenge siden sist - BILDER KOMMER!

Nå er det lenge siden det sist ble skrevet noe på bloggen min, har vært så mye å gjøre at jeg har måttet prioritere. Men siden sist har vi hatt gruppeoppgave, der vi skulle ta 6 bilder i en serie her ser dere mine bilder:






Dette er to bilder jeg er veldig fornøyd med, vårt tema for oppgaven var "svart mot hvit". Alle bildene var svart/hvit, men de var også "sterk mot svak".


---

Etter bilde opplegget skulle vi lage en avis artikkel. Jeg og Ola Nestvold samarbeidet, vi intervjuet rektoren. Her ser dere resultatet

PDG


---

Vi skulle lage en magasinfremside med popartstil, det var en spennende oppgave. Men ikke noe en uten videre liker. Her ser dere resultatet:

PDF

---

Forrige uke hadde vi heldags, vi hadde valget mellom å lage en avisartikkel og å lage en bildeserie.
Her ser dere hva jeg leverte:

PDF

---

I dag driver vi å lager GIF, det er egentlig veldig spennede. Her ser dere resultatet:

GIF

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar